Transpordi info

Tee- ja kohvipoe transportJärgnevalt mõningat infot meie poest ostetud teede, kohvide ja muude toodete transpordi ja saatmise kiiruse kohta informatsiooni.

Kui kiiresti tellimus käsitlemisesse võetakse?

Peale tellimuse esitamist vaadatakse see meie poe töötajate poolt läbi. Peale makse laekumist kulub toodete pakendamiseni ja saatmiseni üldjuhul 1-3 tööpäeva. Enamikel juhtudel, kui meie enda laos on piisav kogus tooteid olemas, siis võib tellimus valmis komplekteeritud saada ka kiiremini ning võidakse teele panna juba samal või järgmisel päeval.

Kas kõik tooted on laos olemas?

Praktiliselt kõik meie e-poes saada olevad tooted on meil ka laos olemas. Meie laosüsteem sünkroniseerib iga öö kogused e-poe ja kaupluse vahel. Kui toodet on jäänud lattu vähe ja keegi samal ajal ostab meie Paldiski mnt 19 poest selle toote ära, siis anname Teile kohe viivitusest teada. Tarnijatelt uuendame oma laoseise üldjuhul kord nädalas.

Kui minu soovitud kaupa pole laos?

Kui mingil põhjusel Teie soovitud kaupa siiski meie laos ja ka tarnija laos pole, siis võtame Teiega ühendust ja püüame leida kõiki osapooli rahuldava lahenduseni. Vajadusel tagastame Teie tellimuse raha või siis nende toodete raha, mida ei ole võimalik saata.

Kuidas tellitu kätte saab?

Kõik kaubad saadetakse reeglina välja Smart Posti ja Omniva abil. Enne kauba saatmist tuleb tasuda tellimuse arve. Tellitud kaubad saadetakse kliendi tellimuses näidatud aadressile. SmartPosti ja Omniva puhul saate tellimust esitades valida, millisesse automaati Teie pakk saadetakse. Omniva puhul on lisaks võimalus tellida pakk ka postkontorisse.

Keilas kätte saamine

Tellimusi võite kätte saada Keilas meie salongis - Paldiski mnt 19, Keila. Töövälisel ajal on enamasti võimalik tellimused eelneval kokkuleppel kätte saada Kruusa 21 aadressilt Keilas.

Vahetus- ja tagastusõigus

Teil on õigus meie E-poest tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata.  Kui toode siiski tagastatakse, siis kannab kuni 10EUR suuruse tagastuskulu Tellija.

Transpordi pakend

Kõik tooted saadetakse välja täiendavalt pakituna. Ehk lisaks toote enda pakendile (mida näete piltidel) on juures ka kaitsev transpordi pakend. Pakendamise puhul saadame kaubad laiali kasutatud pakendites. See tähendab, et võimalusel ja olemasolul saadame Teile paki mõne vanema pakendi transpordi karbis. Sellega hoiame loodust.

Tasuta saatmine

Juhul, kui Teie tellimus ületab 50 eurot, siis saadame Teie tellimuse Teile kohale tasuta Omniva või SmartPostiga.

 

Transpordi hinnad

Meie transpordi ligikaudsed hinnad - täpne hind kuvatakse toodete ostukorvi lisamisel ja saate valida erinevate kullerite ja hindade vahel:

Kättesaamine Keilas - tasuta

Smart Post - hind 3.5 EUR

Omniva pakiautomaat - hind 3.5 EUR

Omniva postkontorisse - hind 4.5 EUR

Toote lisamisel ostukorvi arvutatakse esmane saatmiskulu Smartposti tariifi järgi. Võite alati ostu vormistamisel valida ka soodsama transpordi.

Transpordi garantii

Meie poes tehtud tellimuste puhul vastutame saadetise korraliku kohalejõudmise eest kuni Teieni. Kui mingil põhjusel Teie tellimus läheb kaduma, jõuab kohale katkiselt või rikutult - siis  võtke meiega kindlasti ühendust.

Katkiste või rikutud tellimuste puhul saatke meile võimaluse korral antud tellimuse pakendi ja toote pildid meilile ( pood@teejakohvipood.ee aadressile).

Meie lahendame transpordi teostanud firmaga probleemid ise - Teile saadetakse aga asendus.